برگزاری جشن گلریزان  با همت دادگستری بخش فین



جشن گلریزان  با حضور مصطفی کیشانی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی و سرپرست ستاد دیه استان هرمزگان ، سید حیدر موسوی  رییس دادگستری بخش فین ، مدیران دستگاههای اجرایی ، نظامی و انتظامی ،معتمدین وخیرین  در محل حسینیه حضرت  ابوالفضل العباس مارم  شهر فین  برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مصطفی کیشانی مدیر کل زندانهاوسرپرست ستاد دیه هرمزگان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه جشن گلریزان فرصتی است برای گرفتن دستان ناتوانی که از بی یاوری پژمرده است گفت: یکی از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی تاسیس ستاد مردمی دیه است و در طول سه دهه برکات زیادی را به همراه داشته است و این افتخار توسط خیرین و نیکوکاران بدست آمده است. وی در ادامه افزود ۳۳نفر زندانی مالی با بدهی هزارو 792 میلیارد ریال در زندانهای استان  هستند .

موسوی رییس دادگستری فین نیز با بیان اینکه  محکومیت های مالی غیرعمدی و تصادفات جاده ای شامل مساعدت ستاد دیه می شود ادامه داد: بر همگان واجب است که در  ماه مبارک رمضان امسال فرصتی است برای شهر فین و توابع که بتوانند در این کار خداپسندانه شرکت کنند. موسوی افزود:به نوبه خودم از تمامی حاضرین در این  جشن گلریزان تقدیر و تشکر کرد و گفت  امیدوارم صالحات و باقیاتی به یادگار بگذاریم و خدارو شکر به همت وحمایت مردم و خیرین بخش فین در این جشن گلریزان مبلغ  سه میلیارد ریال جمع اوری شد . گفتنی است سال گذشته ۱۹۲ نفر زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۳۰۷  میلیارد تومان توسط ستاد دیه آزاد شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها